Update

Download MIUI 10 – ROMS

 

အခုတစ္ေလာမွ ထြက္လာတဲ႔ MIUI 10 ကို တင္ခ်င္ပါတယ္ဆိုတဲ႔ သူမ်ားအတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ 
MIUI 10 Leaked China Alpha and Beta ROMs ေတြပါ။


Download Xiaomi MIUI 10 China Developer ROMS: 


How to install?
Download the latest TWRP for your Xiaomi device.
Flash the MIUI ROM using TWRP recovery.
You will also need to flash Gapps.

MIUI 10 screenshots (6)MIUI 10 screenshots (1)MIUI 10 screenshots (2)MIUI 10 screenshots (3)MIUI 10 screenshots (4)MIUI 10 screenshots (5)

List of Xiaomi Devices receiving MIUI 10 

Xiaomi Mi 8 Xiaomi Mi Mix 2S Xiaomi Mi Mix 2 Xiaomi Mi Mix Xiaomi Mi 6X Xiaomi Mi 6 Xiaomi Mi 5 Xiaomi Mi Note 2 Xiaomi Redmi S2 Xiaomi Redmi Note 5 Xiaomi Mi Note 3 Xiaomi Mi 5X Xiaomi Mi 5c Xiaomi Mi 5s Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4c Xiaomi Mi 4S Xiaomi Mi Max 2 Xiaomi Mi Max Xiaomi Redmi 5 Xiaomi Redmi 5A Xiaomi Redmi 5 Plus Xiaomi Redmi 4 Xiaomi Redmi 4A Xiaomi Redmi 4X Xiaomi Redmi 3S/ Redmi 3X Xiaomi Redmi Pro Xiaomi Redmi Note 5A Xiaomi Redmi Note 4 Qualcomm/ Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4 (MediaTek) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)


 

About: MPAT Pro

Admin

Welcome From Shwe Mobile - Myeik IT

Blogger
Disqus
Select System Comments What You Love

Visitor