Update

Xiaomi TWRP Total Collection...



Xiaomi ဖုန္းေတြအတြက္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္တင္သံုး၊ သူမ်ားကိုလဲတင္ေပး၊ Xiaomi Forum မွာလည္း အဆင္ေျပဆံုးဆိုတာျဖစ္တဲ့ TWRP Images ေလးေတြကို စုစည္းေပးထားတာပါ။

Guide...



Xiaomi TWRP Collection...

TWRP for Mi MAX 2   >>>Download<<<

TWRP for Mi6 
Cofface ကလုပ္ေပးထားတဲ့ TWRP ျဖစ္လို႕ Xiaomi devices ေတြမွာ ပိုအဆင္ေျပေစပါလိမ့္မယ္။    >>>Download Cofface TWRP For Mi6 <<<
TWRP for Mi Mix
TWRP သံုးခုေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပတာကိုထည့္သံုးႏိုင္ပါတယ္။ Sepneela TWRP မွာေတာ့ UI က Chinese Only ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ TWRP ထည့္ျပီးရင္ Internal Storage/TWRP Folder ေအာက္မွာ theme ဆိုတဲ့ folder တစ္ခု Create လုပ္ပါ။ ui.zip ဆိုတာေလးကို အဲသည္ေအာက္မွာကူးထည့္ေပးထားလိုက္ရင္ TWRP ထဲမွာ English UI နဲ႕ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။

TWRP for Mi Note 2
ZCX, Cofface TWRP ေတြကေတာ့ အရင္ဥိးစားေပး တင္ၾကည့္သင့္တာေပါ့။ က်န္တစ္ခုက Official Team Win ကဟာပါ။


TWRP for Mi5s Plus
ZCX ကေတာ့ OTA Support တဲ့ဟာေပါ့။ က်န္တစ္ခုကေတာ့ Official Team Win ကထုတ္တာပါ။ 

TWRP for Mi5s
ZCX နဲ႕ Cofface ႏွစ္ခုရွိပါမယ္။ မိမိႏွစ္သက္ရာတင္သံုးပါ။

TWRP for Mi5
ZCX TWRP ရွိပါမယ္။ Android 6.0.1 အတြက္တစ္ခု၊ Android 7 အတြက္ တစ္ခုရွိပါမယ္။ မိမိဖုန္း Android နဲ႕ကိုုက္တာတင္သံုးပါ။


TWRP For Mi MAX
Mi Max Prime (3/64, 4/128) ေတြအတြက္ေတာ့ ZCX TWRP ရွိပါမယ္။ ဒါေပမယ့္ သူက Redmi Note 3 Pro ကေန Port လုပ္ထားလို႕ ROM zip ေတြ flash ရင္ အဆင္မေျပတဲ့အခါမေျပပါ။ updater-script ကို ျပင္ေပးျပီးမွ ROM တင္တာေတြရတတ္ပါတယ္။ သူ႕ကို Format DATA မလုပ္ခ်င္တာမ်ဳိးေတြမွာ တင္လို႕ေတာ့ အဆင္ေျပတာေပါ့။

TWRP for Redmi Note 4/4X MTK - Nickel
သူ႕အတြက္ေတာ့ OTA ပါရတဲ့ ZCX နဲ႕ေကာင္းေကာင္းအဆင္ေျပပါတယ္။

TWRP for Redmi Note 4X - Mido
Cofface TWRP ဆိုေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္။ 

TWRP for Redmi Note 3
Redmi Note 3 Pro နဲ႕ Redmi Note 3 Special Edition တို႕အတြက္ OTA ရမယ့္ ZCX ရွိပါမယ္။ 

TWRP for Redmi PRO

TWRP for Redmi 4X, Redmi 4 Series

TWRP for Redmi 3S, 3X, 3Prime

TWRP for Redmi 3, 3PRO

TWRP for Mi Note PRO

TWRP for Mi Note (Mi Note LTE)

TWRP for Mi4c

TWRP for Mi4s

TWRP for Mi3/Mi4
Download TWRP for Mi3 / Mi4

Credit -Thet Zaw Ko                  

About: MPAT Pro

Admin

Welcome From Shwe Mobile - Myeik IT

Blogger
Disqus
Select System Comments What You Love

Visitor